tisdag 9 juni 2009

Hur får man bilden från mobilen att hamna här.

Hej på er alla,
Ja jag vet att jag är skitdålig på att uppdatera denna blogg, jag ska försöka bli bättre.
På festen i lördags vilket var jätte trevligt, så sa min kära gamla arbetskamrat Linda att det går att skicka bilder till bloggen från min mobil. Jag fattar ingen ting, jag satt i går kväll och försökte men utan resultat. Det känns som om jag är från stenåldern i bland.
Urch, jag har sökt mitt första jobb någonsin och ska på intervju på torsdag, jag är ju nervös för jag vill verkligen ha det, det är ju iof på samma arbetsplats men, med andra arbetsuppgifter kan ju vara roligt. Ja ja vi får se hur det går... Nu ska jag in och kolla fb lite, ssedan duscha ungarna och krypa till sängs. Vi hörs och syns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar