tisdag 19 maj 2009

Nedräkningen har börjat.

Hej alla.

Det var ett tag sedan sist. Jag har varit på konferens till Tallin och j-lar vad det gungade, jag har gungat i flera dagar sedan jag kom hem. Nu är det bara fem veckor kvar till mina sex veckors långa semester, jag lääängtar.
På lördag ska det vara familjedag på Campingen som jag har varit med och anordnat, jag är dö nervös. Tänk om inte allt funkar och att vädergudarna skulle svika oss efter all tid och energi som vi har lagt ner på detta.
Allt överskott ska vi skänka till projektet "ett steg på vägen" kampen mot prostata canser som Gert Fylking och Robert har hand om. Det ligger mig lite varmt om hjärtat eftersom min käre styvfar gick bort i prostata canser för 5,5 år sedan, attans vad tiden går fort.
Nu ska jag förbereda för morgondagen... jobbar kväll hua hua. Jag ska banne mig ta mig i kragen och ta mig runt jölmesta rundan i morgon, nu finns det inga ursäckter fläsket ska bort banne mig...
Ha det så bra mina vänner så hörs vi.
See ya.

1 kommentar:

  1. Vi ses på familjedagen!! Håller tummarna för uppehåll :) KRAM Linda

    SvaraRadera