fredag 1 maj 2009

Sista April, första Maj.

Grillning på försommaren är inte helt fel. Här är en härlig pasta sallad som är jätte god till grillat.


Första maj tåget. Klart att man är solidarisk och demonstrerar på första maj! Är inte alla det. Trodde att alla människor brydde sig om Jobben och inte minst solidariteten....










På valborg var vi hemma i Dingtuna och firade, lika trevligt som alltid, stor eld, trevliga människor och fint fyverkeri, och väldigt nära hem vilket är ett stort + i kanten när man har små.





Mycket ska man hinna med när man är ledig. Två dagar kvar, nu ska jag försöka ta hand om hemmet och passa på att mysa med mina grabbar för lasse har varit borta i två dagar och spelat golf med brorsan. Jag har fått ont i halsen igen och går på ipren, när ska detta onda ta slut:( Nu ska jag hjälla upp en Wiskey, order från Lasse, han säger att det blir bättre då:) jag får väl prova då. Kram på er alla goa vänner.











3 kommentarer:

  1. Whiskey är bra!! Hoppas det hjälper... Själv är jag inne på dag 6 med ont i halsen, men nu börjar det ge sig!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Då vet jag, det tar sin lilla tid att bli av elendet. Kram Helena.

    SvaraRadera
  3. mmmm vilken pastasallad, lägg ut recpetet på den tack :D:D//Madde, maddilotion.blogg.se

    SvaraRadera