fredag 24 april 2009

Sommaren är snart här.

Hej alla glada.
Ja nog kunde jag ha stannat hemma en dag till, tur att det var fredag och att jag jobbade i delfinen på lögis, endast städning och en timme öppet. Nog är det roligare att jobba än att ligga i sängen och må dåligt men mitt huvud kändes väldigt tungt, jag skulle vilja att det som sitter i bi hålorna kunde rinna ut. I morgon ska jag jobba på romerska och det är något jag verkligen tycker om, det är så fridfullt. Jag var hos en kompis i dag som bjöd på både vin och god mat. Hon hämtade Fille från dagis eftersom Fille och hennes son går på samma avdelning, så jag hade bara en vilding att hämta, sedan bar det i väg hem till min goa vän i bärby gud vad jag älskar deras hus, jag skulle inte ha något emot att bo där nej nej. Jag älskar stället. God hemlagad pizza medan våra grabbar leker, hon har två och jag två hej och hå. Det är tur att dom leker bra eftersom vi ska semestra i sommar på öland. Det har varit en toppen kväll och nu ska jag packa för morgondagen. Många kramar alla känner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar